Spring naar bijdragen
Pool Junkie Forum
Dippie

Over het Pool Junkie Forum

Aanbevolen berichten

Als je al wat langer meedraait in de "poolscene", herinner je je waarschijnlijk sites als pooliscool.nl en poolkrant.nl nog wel. Het mooie aan deze sites was (althans, da's mijn mening), dat er een forum aanwezig was waar je naar hartelust kon communiceren met je medesport beoefenaars. Dit leidde soms tot hevige discussies, waaraan je iets of niets had. :) 

Ik herinner me nog mede-forumgebruikers als Berry van Leeuwen, Cupido van den Berg, en, helaas al veel te jong overleden, Fanon Sluisdom (Fanon=A). 1 van de mooie dingen van de forums was, dat je er contacten aan overhield. Op een toernooi of competitie gaf je een klap op de schouder van degene die je al eens op het forum had gezien.

Waarom dit forum? Natuurlijk hebben we tegenwoordig Facebook, maar Facebook heeft als nadeel dat je niet echt per topic een discussie kunt voeren. Een discussie verdwijnt in de brei aan discussies die Facebook aanwezig is. Vandaar een forum. Een forum waarop elke poolbiljarter in Nederland zijn/haar ei kwijt kan.

Noem het nostalgie, verlangen naar vroeger, maar ik, Richard Diphoorn, mistte een platform waarop we naar hartelust kunnen discussieren over onze geliefde poolsport in Nederland. Veel plezier, en bij vragen/ideeen/suggesties weet je me te vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben het helemaal met je eens.....dat waren nog eens tijden met het forum.

Je kon er echt alles vinden (wat je op de KNBB site niet kon vinden.

En die discussies heerlijk. Maar ach er zijn al zoveel mensen niet meer in de poolwereld geïnteresseerd om de meest uitlopende redenen.

Waar ik er 1 van ben. Maar wilde wel even kwijt dat ik het leuk vind dat jullie weer met een forum zijn begonnen.

Sterkte er mee en hou het up to date.

Groetjes jullie eigen Opperheks xxx 

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei opperheks:

Ben het helemaal met je eens.....dat waren nog eens tijden met het forum.

Je kon er echt alles vinden (wat je op de KNBB site niet kon vinden.

En die discussies heerlijk. Maar ach er zijn al zoveel mensen niet meer in de poolwereld geïnteresseerd om de meest uitlopende redenen.

Waar ik er 1 van ben. Maar wilde wel even kwijt dat ik het leuk vind dat jullie weer met een forum zijn begonnen.

Sterkte er mee en hou het up to date.

Groetjes jullie eigen Opperheks xxx 

Hopelijk helpt een forum om meer mensen warm te laten lopen voor pool. Ikzelf ben ook al aardig wat jaren uit de running, maar sinds 2 weken weer begonnen met regelmatiger spelen. Je kunt de persoon wel uit het pool halen, maar het pool niet uit de persoon. :) En daar doen we het tenslotte voor, voor het spelletje. Hopelijk verander je van mening, en kunnen we je weer eens zien als toernooi leidster!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden